Cum mi-a schimbat mie viata iSalary Romania!

Banuiesc ca ati observat ca nu am mai postat de ceva vreme pe blog, ei bine am fost destul de ocupat in toata aceasta perioada, ocupat in sensul bun. Am descoperit o chestie pe net care m-a ajutat sa castig o gramada de bani. O sa va povestesc si voua…

Totul a inceput imediat dupa ce am primit pachetul iSalary Romania acasa, m-a sunat cel de la curier si ne-am intalnit impreuna in parc pentru a-mi da pachetul. Pentru ca eram liber in toata dupa amiaza aceea, am inceput sa urmaresc clipurile de prezentare de pe DVD si apoi am cititi documentatia existenta. Apoi mi-am facut cont la iSalary Romania si am inceput lucrul.

Per total mi se pare super ok toata treaba, la inceput am crezut ca este un MLM sau te miri ce alta teapa dar am zis totusi sa risc. Totul consta in vanzarea de linkuri unor companii americane. Pentru cei ce nu stiu ce este un link, ei bine ACESTA este un link catre Google.ro :))

Cu cat gasesti mai multe surse de linkuri cu atat castigi mai mult, pentru fiecare link primesti bani in functie de anumite criterii. Cel mai putin am primit pe 1 link aproape 10$ si cel mai mult am luat 150$. Este foarte usor sa pui linkuri, chiar mai usor decat credeti, e mai greu in primele zile pana te inveti mai bine. Spre exemplu poti pune un link chiar lasand un comentariu in formularul de mai jos, ai la “Leave a Reply” camp pentru Website unde poti scrie o adresa web (link). La inceput e mai greu, dar acum am inceput sa pun chiar si 20-30 de linkuri pe zi.

Va recomand si voua sa incercati acest lucru deoarece nu aveti de pierdut nimic, castigati repede multi bani, iar plata vine foarte rapid prin ce metoda doriti (transfer bancar, PayPal, cec).

Leave a Reply

