Tu ce faci intr-o zi obisnuita?

Fiecare dintre noi, in momentul in care ne trezim, avem ceva de facut. Ba micul dejun, apoi de invatat pentru facultate. Ba direct cafeaua si apoi hopa! spre munca. Ei bine, la mine o zi normala, a se intelege ca uneori chiar si duminica si sambata, se intampla evenimentele notate mai jos.

Ora 7 – Suna alarma telefonului. De obicei, deja sunt treaz, dar astept sa sune alarma ca sa vina ora de ridicat din pat. Dupa ce suna alarma, deschid ochii, apas butonul de start al laptopului si merg direct la baie.
Ora 7:30 – In bucatarie preparand cafeaua. Nu incep nici o zi ara a bea o cafea. Fara cafea sunt ca si inexistent.
Ora 7:40 – In timp ce imi savurez cafeaua, citesc mailurile, le analizez pentru a sti care sunt mai importante si pentru care merita sa-mi ocup timpul pentru a le oferi un raspuns celor care mi-au livrat respectivul mail. In plus, mai citesc si blogurile preferate si ziarele oline.
Ora 8 – Din acest moment incepe munca. Pentru ca muncesc de acasa, nu trebuie sa ma deplasez niciunde pentru a ajunge la un birou. Biroul meu e intregul apartament si am zile cand muncesc in bucatarie si zile in care muncesc pe balcon.
Ora 11 – Ei bine, abia acum iau prima masa, ceea ce nu va recomand sa faceti. Dar corpul meu nu accepta mancare in momentul in care ma trezesc.
Ora 12 – Din nou munca. Poate si mai devreme cateodata.
Ora 15:30 – Facultate. Pentru a face putina miscare, prefer sa merg si sa ma intorc pe jos.
Ora 20:30 – A doua masa si ultima a zilei. Din nou, nu va recomand sa faceti ca mine.
Ora 21:30 – Daca mai am sarcini de terminat pe ziua respectiva, trec din nou la munca. Daca nu, dau play unui film care cu siguranta asteapta de mult sa fie vizionat.

2 thoughts on “Tu ce faci intr-o zi obisnuita?

  1. Oo, ce matinal esti! La mine alarma suna la 7.30. Ma imbrac de serviciu si imi aranjez parul (ca sa aibe timp sa se ucuce) pana la 8, apoi pana al 8 jumate mananc si beau cafeaua, apoi la serviciu. Ajung acasa pe la 6 seara cand fac treaba in casa (daca nu cumva este sarbatoarea, caz in care ma duc cu iubitul la tenis; cand ai timp liber, vrei o mica pauza de la problemele zilnice, sau pur si simplu inveti un nou sport, poate ca te intereseaza concursul de pe Merita Citit unde Tabara de Tenis ofera un antrenament cu initiere in tenis), la 9 dau drumu la TV si mananc o salata, beau un pahar cu vin, daca mai am timp citesc cateva pagini, dupa care la 11 sunt in pat. Si uite asa trece saptamana…

Leave a Reply

