De astazi am bicicleta noua (pentru oras)

Astazi am fost impreuna cu mai multi prieteni prin mai multe magazine sport pentru a ne plimba mai mult si a-si cumpara unul dintre noi o pereche de manusi pentru sala de forta (care apropo nu a gasit exact ceea ce cauta, erau numai manusi pentru fitness).

Acolo mai multi dintre noi, mai exact eu si inca 2 colegi de munca ne-am hotarat sa ne cumparam biciclete pentru a ne deplasa zilnic la JOB cu acestea. Astfel reducem un cost destul de semnificativ caruia la prima vedere nu i-ai acorda foarte multa atentie dar in timp se simte.

Ne-am decis destul de greu dar intr-un final ne-a ajutat un tip care lucra acolo. Bicicletele difera foarte mult:

  • Bicicleta MTB sau Mountain Bike (de care mi-am luat eu) aceasta pare un pic mai dura si are cauciucurile cu mai multe crampoane fiind foarte utila pentru a escala bordurile in oras cu ea.
  • Bicicleta ATB sau All Terrain Bike este conceputa pentru toate tipurile de teren dupa cum ii spune si numele, sincer nu m-a prea atras prea mult forma cadrului fiind cam ciudata.
  • Bicicleta de trekking este conceputa special pentru oras dar este cam de dama, are prea multe suporturi pentru bagaje, este mai mult pentru drumetii usoare.
  • Bicicleta BMX este totusi pentru pustani care adora sportul extrem, asta a picat clar din discutie. Nu poti merge la job prin oras cu aceasta.
  • Bicicleta cursiera este speciala pentru viteza, este foarte subtire si greu de manevrat. Se diferentiaza usor prin ghidonul curbat intr-o forma speciala si rotile foarte subtiri (cat un deget).
  • Ei bine pentru cei ce nu isi permit sa intretina (si) o masina, pentru a se deplasa de colo-colo prin oras parcurgand distante scurte o bicicleta este ideala.

    2 thoughts on “De astazi am bicicleta noua (pentru oras)

    1. Imi pare rau ca nu am venit si eu astazi la shopping, data viitoare promit ca nu mai ratez. Felicitari pentru noua achizitie, sper sa pui ceva poze cat de curand!!

    Leave a Reply

    